Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. OK

FAQ

Jakie są metody płatności?

Wszystkie dostępne w platformie Przelewy24. Metoda płatności wyświetla się po zatwierdzeniu koszyka. (Przelew, Blik, Karta etc.).

Czy muszę uiścić całą kwotę w przedpłacie?

Tak, aby zamówienie przeszło do realizacji należy zapłacić całą kwotę.

Czy mam możliwość anulowania zamówienia już po zapłaceniu?

Nie ma takiej możliwości.

W ciągu ilu dni od doręczenia towaru mogę go zwrócić?

Towar można zwrócić do 14 dni od doręczenia. Wyjątek stanowią produkty indywidualnie konfigurowane – informacje o braku możliwości zwrotu bądź innych zasadach znajdują się na karcie produktu.

Kto ponosi koszt przesyłki w przypadku zwrotu?

Koszt ponosi kupujący.

W jaki sposób towar zostanie wysłany?

Wysyłka towaru będzie zależała od jego gabarytu, informacja oraz wybór dostawy znajdzie się przy realizacji zamówienia.

Czy w cenie wysyłki zawarty jest koszt wniesienia produktów?

Nie.

Czy jest możliwość wniesienia produktów?

Kurier ma obowiązek dostarczyć paczkę pod drzwi tylko w przypadku gdy waga paczki nie przekracza 32 kg. W przypadku cięższych paczek kurier ma obowiązek jedynie zdjąć paczkę z samochodu kurierskiego. Następnie Odbiorca jest już odpowiedzialny za przetransportowanie paczki dalej.

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Czas realizacji zależy od produktu i jest podawany na karcie produktu.

Czy produkty są objęte gwarancją? 

Każdy zakupiony towar jest objęty gwarancją producenta. Więcej informacji znajduje się na karcie produktu.

Czy mogę na bieżąco śledzić stan swojego zamówienia?

Tak, będziesz na bieżąco informowany o zmianach statusu twojego zamówieniu. Otrzymasz także numer przesyłki aby śledzić jej drogę na stronie kuriera. Z wyłączeniem wysyłek indywidualnych, czyli towarów dostarczanych bezpośrednio przez sprzedawcę.

Produkt został dostarczony, ale jest niekompletny bądź uszkodzony, co mogę zrobić?

Skontaktuj się z nami poprzez adres sklep@desho.pl i opisz sytuacją wraz ze zdjęciami. O dalszych krokach poinformujemy cię drogą mailową bądź telefoniczną.

Czy są możliwe konfiguracje produktu, których nie ma na stronie?

Nie, w sklepie są dostępne tylko widoczne towary.

Czy kupując kilka produktów różnych marek, płacę za kilka przesyłek?

W przypadku takiego zamówienia istnieje możliwość złożonej przesyłki, o wszystkich opcjach zostaniesz powiadomiony w trakcje realizacji koszyka.

Czy jest możliwość złożenia zamówienia i opłacenia go w późniejszym terminie?

Nie ma takiej możliwości, realizacja zamówienia rozpoczyna się w momencie zaksięgowania środków na koncie desho.pl.

Jak wygląda procedura zwrotu, po jakim czasie dostanę zwrot środków oraz w jakiej formie?

W mailu potwierdzającym złożenie zamówienia znajduje się link do zwrotu - po jego kliknięciu zostaniemy przeniesieni do strony z podsumowaniem zamówienia, na której możemy wybrać produkty do zwrotu oraz zamówić kuriera.

Czy mogę kupić na raty?

W serwisie Przelewy24 istnieje możliwość rat dla zamówień powyżej 300 złotych, obsługiwana przez mBank lub AliorBank.

Co powinienem zrobić jeśli nie posiadam już karty lub rachunku bankowego którym zapłacono za zamówienie a chce dokonać zwrotu?

W takiej sytuacji prosimy o wysłanie maila na sklep@desho.pl.

Czy aby złożyć zamówienie muszę mieć założone konto na desho.pl?

Można dokonać zakupu jako gość, ale zachęcamy do założenia konta, aby mieć możliwość korzystania ze specjalnych ofert i szybszej obsługi swoich zamówień.

Z jakimi firmami kurierskimi współpracujecie?

InPost, DPD, wysyłki własne producentów.

Czy zwrot mogę wysłać jakim chce kurierem, czy tym którym było doręczone zamówienie?

Państwo podejmujecie decyzję jaki kurierem zostanie odesłany zwrot.

Czy w sklepie są wymiany?

W naszym sklepie nie ma wymian, można odesłać towar i zakupić nowy.

Produkt jest niezgodny z opisem, co mam zrobić?

Skontaktuj się z nami poprzez adres sklep@desho.pl i opisz sytuacją wraz ze zdjęciami. O dalszych krokach poinformujemy cię drogą mailową bądź telefoniczną.

Gdzie znajdę informację jaki jest czas realizacji mojego zamówienia?

W karcie produktu, do czasu realizacji zamówienia trzeba doliczyć jeszcze czas dostawy.

Co jeśli nie otrzymałem potwierdzenia zamówienia?

Status zamówienia możesz sprawdzić logując się na profil w desho.pl i wchodząc w zakładkę “Zamówienia”. Jeśli maile nie dochodzą, warto wykonać jeszcze następujące czynności:

  • Sprawdź folder spam/niechciane/oferty
  • Zaloguj się do profilu na desho.pl i sprawdź poprawność danych w “Szczegóły profilu”
  • Jeśli powyższe punkty nie pomogły - skontaktuj się z nami na adres sklep@desho.pl

Zresetowałam hasło do konta ale nie dostałam wiadomości ze zmianą hasła?

Jeśli maile nie dochodzą, wykonaj następujące czynności:

  • Sprawdź folder spam/niechciane/oferty
  • Zaloguj się do profilu na desho.pl i sprawdź poprawność danych w “Szczegóły profilu”
  • Jeśli powyższe punkty nie pomogły - skontaktuj się z nami na adres sklep@desho.pl