REGULAMIN AKCJI PROMOCYJNEJ 10% RABATU ''WH22'' W SKLEPIE INTERNETOWYM DESHO
REGULAMIN AKCJI PROMOCYJNEJ 10% RABATU Z KODEM ''WH22'' W SKLEPIE INTERNETOWYM DESHO
§ 1
- Organizatorem akcji promocyjnej „10% rabatu na zakupy w sklepie internetowym Desho z kodem WH22” (zwanej dalej: „Akcją promocyjną”) jest DESHO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA z siedzibą w Rzgowie 95-030, ŻEROMSKIEGO 6, zarejestrowaną w rejestrze przedsiębiorców KRS pod numerem 0000481804, NIP 7282794999, REGON 101679114, (zwana dalej: „Organizatorem”).
- Akcja promocyjna prowadzona jest na podstawie niniejszego Regulaminu (zwanego dalej: „Regulaminem”).
- Akcja promocyjna trwa od 12.10.2022 do odwołania.
§ 2
- Akcja promocyjna skierowana jest do wszystkich użytkowników sklepu internetowego Desho, którzy w okresie obowiązywania Akcji promocyjnej dokonają zakupów w sklepie internetowym na dowolną kwotę.
- Rabat zostanie naliczony po wpisaniu kodu rabatowego. Wartość rabatu zostanie podana w podsumowaniu zamówienia
- Kod rabatowy upoważnia do 10% obniżki cen produktów znajdujących się w „Koszyku”, za wyjątkiem produktów wyłączonych z promocji tj. Produktów z kategorii SALE bądź podlegających jakimkolwiek innym promocjom oraz produktów limitowanych.
- Kod rabatowy nie obejmuje kosztów związanych z dostarczaniem zamówionych towarów do klienta.
- Kod rabatowy dla każdego klienta jest do wielokrotnego użytku.
- Kod jest ważny do momentu kliknięcia przycisku "składam zamówienie".
- W Akcji promocyjnej mogą brać użytkownicy, którzy podadzą prawdziwe i poprawne dane teleadresowe i zastosują się do regulaminu sklepu internetowego Desho.
§ 3
- Reklamacje związane z Akcją promocyjną powinny być składane w formie elektronicznej na adres mailowy sklep@desho.pl w terminie 14 dni od dnia zdarzenia będącego podstawą reklamacji (decyduje data otrzymania reklamacji przez Organizatora).
- Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, adres mailowy przypisany do profilu, numer zamówienia, jak również dokładny opis i powód reklamacji.
- O sposobie rozpatrzenia reklamacji Uczestnik zostanie poinformowany za pośrednictwem poczty elektronicznej (na adres podany w reklamacji) bądź telefonicznie w ciągu 14 dni od daty otrzymania reklamacji.
§ 4
- Niniejszy Regulamin jest dostępny na stronie internetowej www.desho.pl.
- Organizator Akcji promocyjnej zastrzega sobie prawo do dokonania zmian postanowień Regulaminu, przy czym w takim przypadku odpowiednia informacja zostanie podana na wyżej wymienionej stronie internetowej i wchodzi w życie po upływie 24 godzin od dnia zamieszczenia Regulaminu ze zmianami.
- Organizator Akcji promocyjnej zastrzega sobie prawo do odwołania Akcji promocyjnej w każdym momencie bez podania przyczyny.
- Wszelkie informacje o Akcji promocyjnej zawarte w materiałach reklamowych mają jedynie charakter informacyjny. Wiążącą moc mają jedynie postanowienia Regulaminu.
- W sprawach nieuregulowanych Regulaminami zastosowanie mają przepisy kodeksu cywilnego oraz innych ustaw powszechnie obowiązujących.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za powstałe pomyłki przy nieprawidłowości w podaniu lub przetworzeniu adresu poczty elektronicznej oraz za nieprawidłowe funkcjonowanie przeglądarki internetowej lub łącz telekomunikacyjnych.